11.1 C
Kuressaare
Neljapäev, 16. september 2021
spot_img

Mobifix hoiab teeninduskvaliteeti ja hinnataset

“Põhimõtteliselt on see tõsi, jah,” muheles ettevõtte omanik ja juhatuse liige Jandre Vaht, kelle sõnul küll üks ettevõte mandrilt aasta jagu Auriga keskuses proovis, ent lõpetas oma tegevuse klientide vähesuse tõttu. “Hoiame oma teeninduskvaliteeti ja hinnataseme mõistliku.”
Mobifix klientide vähesuse üle ei kurda. Tänavu veebruaris avas ettevõte esinduse ka Tartu Kaubamajas ning Vahti sõnul külastab mõlemat esindust kokku keskmiselt 100 klienti päevas. Hoolimata sellest, et Tartu esinduse avamine nõudis suurt investeeringut, on selle aasta müügitulu  kasvanud eelmise aastaga võrreldes juba kaks ja pool korda.
Viimasel kolmel aastal kasvas ettevõtte käive ligi 100 000 euro võrra aastas ja ehkki mullune koroonakevad mõjutas ka Mobifixi tegevust, on müügitulu püsinud 300 000 eurot aastas.
“Juulis teeme tavaliselt kolme kuu käibe, rahulikum aeg on oktoobris-novembris,” rääkis Vaht. “Aasta alguses kasvab koormus hüppeliselt, sest pühade ajal juhtub seadmetega palju õnnetusi.”
Nutiseadmeid on Vahti hinnangul meie inimestel üle 300 erineva mudeli ja Mobifix tuleb kõikide nende remontimisega toime, kuna selleks on ettevõttes olemas tehnilised võimalused ja tööriistad  peale veekindluse testimise seadme. Küll aga saab Mobifixis alates kevadest ligi 10 000 maailmas käibel oleva mis tahes ekraaniga pisiseadmele lasta paigaldada silikoonist hüdrogeelkile, mis prinditakse spetsiaalselt seadistatud printerist. Uudse teenusena remonditakse lisaks nutitelefonidele ja sülearvutitele Mobifixis ka droone, mängukonsoole ja koguni elektrilisi tõukerattaid.
“Suvel parandme palju JBL-kõlareid, mida kasutatakse rannas ja mis on saanud ilmastiku- ning liivakahjustusi,” tõi Vaht veel ühe näite. “Siiski, 90% tegeleme mobiiltelefonide remontimise ja lisatarvikute müügiga.”
Kiirus ja hinnapoliitika

Vaht peab oma ettevõtte edu olulisteks kriteeriumiteks teeninduskiiruse ja hinnapoliitika. Esinduses tehakse seadmele tasuta diagnostika tunni jooksul, mille järel saab klient teada vead ning remondi maksumuse.

guest
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
12,899JälgijatMeeldib

Viimased uudised