7.8 C
Kuressaare
Kolmapäev, 20. oktoober 2021

Teised lehed

Äripäev
Keskmine tarbija on siiski konservatiivne, kirjutas ASi A-Selver ostu- ja turundusdirektor Iivi Saar. Isegi kui kaupluses muutub tema lemmiktoote asukoht, on ta nördinud. Paljude inimeste ostukorv on kuude kaupa sarnane. Et klient prooviks midagi uut, on vaja teda ahvatleda. Uusi kaupu saab juurde võtta letipinnast lähtuvalt, sest hitte ei saa välja vahetada. Kirde sai ja Rukkipala lihtsalt peavad müügil olema. Jaekaupluste suurimateks hitt-toodeteks on kilepiim ja lauaviin. Sihttarbijad erinevad, kuid mõlema olemasolu kaupluses on möödapääsmatu. Ja ei saa öelda, et kes tahab lauaviina, joogu selle asemel kilepiima.

guest
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare
12,899JälgijatMeeldib

Viimased uudised